返信 
ジェロントロジー・リサーチ・グループ(The Gerontology Research Group)及び他の長寿者の年齢の認定・検証組織
04-13-2018, 05:00,
RE: ジェロントロジー・リサーチ・グループ(The Gerontology Research Group)
Thanks, Takeo. The first two I have noticed now (as reported on the 110 Club). I've also notified Chris Law - who updates the photo galleries - to correct these mistakes. This should happen in the coming days.

As I had correctly identified who was who, I am not sure why the pictures have been wrongly identified in the galleries. This should not have happened. My apologies for any caused inconvenience.

As the picture for Suhe Yamada has now disappeared, I am wondering if you (as in: anyone of you) still have a photograph and could post it on this forum. Thank you very much.

ありがとう、武雄。 私が今気づいた最初の2つは(110クラブで報告されたように)。 私はまた、これらの間違いを訂正するためにクリス・ロー(写真ギャラリーを更新する人)に通知しました。 これは、今後の日に起こるはずです。

誰が誰であるかを正確に特定していたので、なぜギャラリーがギャラリーで誤って識別されたのかわかりません。 これは起こってはいけません。 ご迷惑をおかけして申し訳ありません。

山田さんの写真が消えてしまったので、皆さんの写真がまだ残っていて、このフォーラムに投稿することができますか? どうもありがとうございました。
ヨーロッパのスーパーセンテナリアンのための私たちのウェブサイト。
返信
返信 

[-]
クイック返信
メッセージ
このメッセージへの返信を入力してください。

画像認証
画像に含まれる文字を下のテキストボックスに入力してください。これは自動のスパムボットを防ぐためのものです。
画像認証
(大文字小文字を区別しません)

スレッド内のメッセージ数
RE: ジェロントロジー・リサーチ・グループ(The Gerontology Research Group) - by Fiskje88 - 04-13-2018, 05:00

ページ移動: